أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمــات، كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمــات، كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» أسطوانة " مدائح وألحان الصوم الكبير cd-q-128kb لفريق ابو فام اكتر من رائعه بكل المقايس تستاهل التحميل
جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyمن طرف ana bent yasso3 الخميس يناير 22, 2015 11:05 am

» كتاب انطلاق الروح لقداسه البابا شنوده الثالث لهواتف الاندرويد
جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyمن طرف باسم صابر الأربعاء أكتوبر 29, 2014 12:27 am

» لتقديم الدعم للمنتديات المسيحيه على احلى منتدى
جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyمن طرف باسم صابر الجمعة سبتمبر 12, 2014 9:21 pm

» منتدى يسوع فى قلبى
جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyمن طرف كلارا الشقية السبت يونيو 07, 2014 2:07 pm

» كود css يعطي جمالية روعة للاقسام
جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyمن طرف باسم صابر الجمعة فبراير 07, 2014 12:37 pm

» الغموض يسيطر على ملعب التليفونات فى الموسم الجديد
جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyمن طرف mero الخميس ديسمبر 19, 2013 10:38 am

» تباطؤ مسئولو المصرى يعطل حضور المهاجمين النيجيريين إلى بورسعيد
جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyمن طرف mero الخميس ديسمبر 19, 2013 10:37 am

» بالصور..محمد صلاح يحتفل بزفافه فى وجود نجوم الرياضة
جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyمن طرف mero الخميس ديسمبر 19, 2013 10:37 am

» الأولمبية و"17اتحاد" يقاطعون جلسات وزارة الرياضة لإعداد القانون الجديد
جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyمن طرف mero الخميس ديسمبر 19, 2013 10:34 am

» منتخب يد 94 يواجه بولندا استعدادا للبطولة الأقريقية
جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyمن طرف mero الخميس ديسمبر 19, 2013 10:34 am

جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
joash
مشرف عام
مشرف عام
joash

جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟ Jb12915568671
ذكر
المشاركـــــات : 808

جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟   جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة أكتوبر 05, 2012 6:41 pm

اوف
مالك
معرفش مالي مخنوق حاسس حاجة ناقصاني معرفش هي ايه
طب وتفتكر ده سببه ايه او ايه الحل
حاسس ان انا تايه مش عارف حاجة ولا قادر افكر
دور على حد يسمعك فضفض لحد
دورت كتير. لحد دلوقت بدور.نفسي حد يحبني
طب ماتجرب تحب او تصاحب اكيد في حد كويس ينفعك
اه في ناس كتير بس مش لاقي حد مناسب دايما في حاجة ناقصاهم بحس ان مش ده الي محتاجه واما بطمن لحد بطلع مخدوع فيه
طب ايه اللي بيريحك
معرفش بس ساعات ترانيم او اغاني مش حاجة معينة
جربت طيب تحب ربنا
انت عبيط منا بحبه طبعا
ياض انت هتضحك على نفسك ما انا عارف كل حاجة
طيب طيب انا بحبه بس بالكلام بس اشعرفك اني هرتاح معاه
وهو يعني انت كنت ضامن الناس قبل كدة ما أنت ياما آمنت لناس وطلعوا خانوك ومش بيحبوك قبل كدة ولا هو بس تمشي على هواك
طيب هجرب
ماشي ياعم

يارب انا محتاجلك عشان انا تعبان يارب وحاسس بفراغ جوايا وعاوزك جنبي
عارف ان انا بعرفك لمصلحتي وياما بقول خلاص معاك وفى اقل اختبار بجري بسرعة منك
انا يارب حاسس بفراغ حاسس ان انا فاضي من جوة تعبان قوي يارب بجد محدش قادر يفهمني ولا قادر اواجه الدنيا وحدي
"تعالوا اليّ يا جميع المتعبين والثقيلي الاحمال وانا اريحكم." (متى 11:28).
فعلا يا رب انا فعلا برتاح معاك لدرجة انا بحتار ايه بيخليني ابعد عنك تاني
ساعدني يارب من الي مكتفني ده
"انا الكرمة وانتم الاغصان. الذي يثبت فيّ وانا فيه هذا يأتي بثمر كثير. لانكم بدوني لا تقدرون ان تفعلوا شيئا." (يوحنا 15:5).
طب يارب انا نفسي تبقي جنبي ساعدني ارجوك
"من ايام آبائكم حدتم عن فرائضي ولم تحفظوها. ارجعوا اليّ ارجع اليكم قال رب الجنود." (ملاخى 3:7).
يارب انا خاطي وهرجع هرجع عشان راحتي معاك وبس معاك

انا كلمت ربنا
هاه عملت ايه
ارتاحت قوي كدة حاسس ان كان جوايا عاصفة وهديت يااه
بس انا خايف لحسن ارجع تاني زي الأول
ياعم انت نسيت "لان الصدّيق يسقط سبع مرات ويقوم. اما الاشرار فيعثرون بالشر." (الأمثال 24:16).
صح.حتي لو انا تاني سبته حبه مش هيروح من قلبي ولو تهت اكيد هرجع شكرا يارب على رحمتك شكرا على احتمالك ليا واهتمامك بيا
وانت كمان جه الوقت انك ترجع لربنا واوعي تأجل

جه الوقت انك ترجع لربنا؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حل مشكلة تغير الوقت في كل مره تشغل فيها الكمبيوتر
» العشرى: جدو أنقذ إنبى من الانسحاب فى الوقت الإضافى