أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمــات، كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمــات، كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» أسطوانة " مدائح وألحان الصوم الكبير cd-q-128kb لفريق ابو فام اكتر من رائعه بكل المقايس تستاهل التحميل
ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  Emptyمن طرف ana bent yasso3 الخميس يناير 22, 2015 11:05 am

» كتاب انطلاق الروح لقداسه البابا شنوده الثالث لهواتف الاندرويد
ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  Emptyمن طرف باسم صابر الأربعاء أكتوبر 29, 2014 12:27 am

» لتقديم الدعم للمنتديات المسيحيه على احلى منتدى
ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  Emptyمن طرف باسم صابر الجمعة سبتمبر 12, 2014 9:21 pm

» منتدى يسوع فى قلبى
ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  Emptyمن طرف كلارا الشقية السبت يونيو 07, 2014 2:07 pm

» كود css يعطي جمالية روعة للاقسام
ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  Emptyمن طرف باسم صابر الجمعة فبراير 07, 2014 12:37 pm

» الغموض يسيطر على ملعب التليفونات فى الموسم الجديد
ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  Emptyمن طرف mero الخميس ديسمبر 19, 2013 10:38 am

» تباطؤ مسئولو المصرى يعطل حضور المهاجمين النيجيريين إلى بورسعيد
ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  Emptyمن طرف mero الخميس ديسمبر 19, 2013 10:37 am

» بالصور..محمد صلاح يحتفل بزفافه فى وجود نجوم الرياضة
ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  Emptyمن طرف mero الخميس ديسمبر 19, 2013 10:37 am

» الأولمبية و"17اتحاد" يقاطعون جلسات وزارة الرياضة لإعداد القانون الجديد
ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  Emptyمن طرف mero الخميس ديسمبر 19, 2013 10:34 am

» منتخب يد 94 يواجه بولندا استعدادا للبطولة الأقريقية
ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  Emptyمن طرف mero الخميس ديسمبر 19, 2013 10:34 am

ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان

كاتب الموضوعرسالة
mero
المدير العام

المدير     العام
mero

ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  Jb12915568671

ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  HEk47805

ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  560429d1297904708-%D8%B8%CB%86%D8%B7%C2%B3%D8%B7%C2%A7%D8%B8%E2%80%A6-%D8%B7%C2%A7%D8%B8%E2%80%9E%D8%B7%C2%B9%D8%B7%C2%B7%D8%B7%C2%A7%D8%B7%D8%8C

ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  563974d1301573346-%D8%B7%C2%A7%D8%B8%E2%80%9E%D8%B7%C2%AD%D8%B7%C2%B6%D8%B8%CB%86%D8%B7%C2%B1-%D8%B7%C2%A7%D8%B8%E2%80%9E%D8%B8%E2%80%A6%D8%B8%E2%80%9E%D8%B8%C6%92%D8%B8%D9%B9

انثى
المشاركـــــات : 4544
الموقع : يســـــــ♥ــــــــــــــوع بلســـــــ♥ـــــــــــــم الجـــــــ♥ـــــــــــــروح

ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  Empty
مُساهمةموضوع: ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان    ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان  Emptyالخميس أكتوبر 25, 2012 3:19 pm

ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــاني

ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــاني
طب هو انا اللي عملت كدا في نفسي؟؟؟...ولا الظروف هي اللي حطتني فيها خصب عني؟؟؟
انا مش فاهم ومش عارف ...عايز حد يفهمني ويقولي انا ليه هنا وليه اتحطيت في دا كله..واطلع منه ازاي
عايز حد يجاوبني على كل اسئلتي
انا ليه هنا..وبعمل ايه...ورايح على فين...وايه اخرة المشوار دا..هل هتفضل حالتي كدا ولا في يوم ممكن كل دا يتغير
بس انا مضايق ..مضايق قوي...وعايز اطلع كل اللي جوايا..عايز اتكلم مع حد
يحس بيا يقدر مشاعري وكلامي ..حد يفهمني
اروح لمين واشكي لمين..مش قادر اثق في حد..كله دلوقتي همومه مكفياه..مش ناقص اكتر من اللي هو فيه
طب وانا مين يفكر فيا مين يعتني بيا..مين يشوف مشاكلي..ويساعدني ..مين
يطبطب عليا وانا مضايق...مين يمسح دموعي وانا حزين..مين يواسيني ويراضيني
ويخفف عني اللي تاعبني....مين

.
.

هـــــــــو
.
.
.
اللي قال :تعالوا اليّ يا جميع المتعبين والثقيلي الاحمال وانا اريحكم.من28:11
واللي قال :من يمسكم يمس حدقة عيني .زك2:8
قال :روح الرب عليّ لانه مسحني لابشر المساكين ارسلني لاشفي المنكسري
القلوب لانادي للمأسورين بالاطلاق وللعمي بالبصر وارسل المنسحقين في ية .لو
18:4
اسألوا تعطوا.اطلبوا تجدوا.اقرعوا يفتح لكم. مت 7:7
واعوض لكم عن السنين التي اكلها الجراد يؤ .25:2

ايوة يســـــــــــــــــوع
ولازم تعرف حاجة مهمة قوي...ان يسوع لما بيقول كلمــــــة....بيبقى راجــــــــــــــــــــــ ـل فيها
يعني مبيرجعش في كلامه ابدا ولا بيغير رأيه عشان الظروف اتغيرت او حصلت بعض
الأختلافات في حياتك...لآ دا خالق الكون دا كله وعارف كل تفاصيل حياتك
حتى اللي انت لسة معشتهاش.....يعني ببساطة....عامل حساب للكل اللي انت فيه
وكل اللي هتمر بيه

بس هو لي طريقته الخاصة اللي بيدخل فيها بيفكر بطريقة مختلفة عننا لانه قال
لان افكاري ليست افكاركم ولا طرقكم طرقي يقول الرب .اش8:55
يعني فاهم وعارف اللي انت فيه ومقدره جدا....... هتقولي طب لما هو شايف اللي انا فيه وفاهم ومقدر...ليه سابني كدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اولا هو مش سايبك .....لانه كان ممكن يجرالك اكتـــــــــر من كدا ...هو عارف انت تقدر تستحمل قد ايه وعارف قدرتك
ثانيا...تأكد ان اللي انت فيه لي قصد من ربنا ...بس ساعات احنا بنختار
بنفســــــــنا حاجات متنسبناش هو ملوش دخل فيهاا.....بس لما بنصلي وبنطلبه
....هو بيقدر يحول كل شر لخيرنا
لكن ثق ان طول ما انت متمسك بيســــــــوع ...يسوع
استحـــــــــــــــــــــ ــالة يتخلى عنك...لأنك ابنه...وهو وعد ...صادق
وأمين ...قادر يحقق وعده
أما لو مكنتش قادر تتمسك بيه او مش عارف..فأنت لازم تلحق نفسك قبل ما يجرفك
التيار وتلاقي نفسك ضعيف قوي...امسك فيه من دلوقتي وانت لسة على
البر...عشان متندمش بعدين وتقول ياريتني متقلقش ..ابتدي انت وخد
خطوة...وسيبه هو هيكمل

ثق في إلهك لأنه إله اميـــــــــــــن غير كل البشر....يعني تقدر تثق فيه
...تعتمد عليه ...تحكيله وتشكيله همك...تشاركه احزانك واوجاعاك وحتى
افراحك ..تقدر تتعامل معاه كأنه صحبك واخوك وحبيبك...وكل دا
ببـــــلاش...من غير ثمن ....لانه هو بنفسه ...دفع الثمن غـــــــــالي
على الصليــــــــــــــــــــ ــب

ليه حاسس أني وحيد...ليه حاسس ان محدش مهتم بيا..واني مش فارق مع حد ...وكأن الناس نسيـــــــــــــــان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» محدش حاسس بيا !!
» لما بحس اني وحيد
» حاسس انى مزعلك ...
» محدش يقراها
» محدش لقي ضحكتي بدور عليها من فترة